William O. Bearden, Richard G. Netemeyer, Kelly L. Haws
Handbook of Marketing Scales. Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research
Издательство: Sage Publications, 2011 г.
978-1-4129-8018-0
Книгопечатная продукция
Объем: 624 стр.
The Handbook of Marketing Scales, represents a clear and user-friendly collection of multi-item, self-report measures developed and frequently used in consumer behavior and marketing research.
More than 150 scales are included in the Handbook. Many scales were originally published in marketing and consumer journals, and including them in one volume helps reduce the time it takes researchers to locate instruments for survey research.
More than 70 new scales have been added to the Third Edition. New scales were selected based upon actual usage and citations by researchers in articles where a major objective was scale development.
Посмотрите также...
Dictionary of Marketing Terms
Books in Barron`s pocket-sized "Business Dictionaries" series list thousands of specialized terms alphabetically and present concise definitions. The authors of all books in this series are recognized authorities in their special fields. Newly ......
Economics for Business
"Economics for Business" offers an interactive interpretation of the economics that anyone studying business needs to understand. The book explains how firms, consumers and government interact in markets, and how, from a business perspective, ......
Dictionary of Marketing Terms
More than 4,000 marketing-related terms and definitions cover a wide array of topics. Among them are print production, radio, TV, and outdoor advertising, internet marketing, direct marketing, market research and testing, pricing, marketing ......
Foundations of Marketing
"Foundations of Marketing" provides a highly accessible and absorbing introduction that explores the combination between theory and real-world practice. Moreover, this contemporary text expands the generic marketing mix beyond the 7Ps to 1OPs ......
Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance
The Definitive Guide to the New State-of-the-Art in Marketing Metrics. "Marketing Metrics, Second Edition", is the definitive guide to today’s most valuable marketing metrics. In this thoroughly updated and significantly expanded book, four ......
Менеджмент, ориентированный на рынок
Один из наиболее видных представителей европейской маркетинговой школы профессор Жан-Жак Ламбен предлагает учебник, занимающий особое место в современной деловой и управленческой литературе. В книге подробно анализируются содержание и ......
Основы маркетинга. Краткий курс
Маркетинг - одна из основополагающих дисциплин для профессиональных деятелей рынка, таких как коммивояжеры, розничные торговцы, работники рекламы, исследователи маркетинга, управляющие по новым и марочным товарам и т.п. Им нужно знать, как ......
Marketing Secrets
The marketing secrets that experts and top professionals use. Get results fast with this quick, easy guide to the fundamentals of Marketing Includes how to: Position your product for a target market; Build a brilliant marketing plan; Create ......
Selling Secrets
The selling secrets that experts and top professionals use. Get results fast with this quick, easy guide to the fundamentals of Selling. Includes how to: Pitch your product to meet the needs of your customer; Use body language to build ......
Курс MBA по маркетингу
Книга написана на основе программ МВА по маркетингу ведущих университетов США и других западных стран. На богатейшем фактическом материале рассматриваются актуальные проблемы, концепции и методология современного маркетинга. Его основополагающий ......
English for Marketing Managers / Английский язык для маркетологов
Настоящее пособие предназначено для студентов вузов, аспирантов и слушателей программ MBA со специализацией маркетинг, а также для широкого круга лиц, работающих в сфере международного бизнеса и маркетинга, имеющих базовую подготовку на уровне, ......
История на миллион долларов. Мастер-класс для сценаристов, писателей и не только
Цитата "Мне как актрисе книга Роберта Макки, как ничто другое, дала понимание того, что такое сценарий и его структура" (Ингеборге Дапкунайте) О чем книга Преподаватель сценарного мастерства, гуру Голливуда Роберт Макки предлагает системный ......
Market Leader 3Ed Elem CB +DDR Pk
The 3rd edition of this ever popular course combines some fantastic new materials with all the features that have made this course a bestseller. The 3rd edition Course Book contains: 100% new reading texts from the Financial Times; 100% new ......