Arthur Middleton Hughes, Arthur Sweetser
Successful Email Marketing Strategies
Издательство: Racom Communications, 2009 г.
1933199164
Книгопечатная продукция
Объем: 396 стр.
Email marketing began as a serious marketing discipline in the late 1990s. Since then, there has been a major seismatic shift in the entire email marketing industry. The standard approach to email marketing, batch and blast - is serious trouble. It simply no longer performs. Subscriber inboxes are overflowing with irrelevant permission-based emails that only annoy. Research shows that 60% of subscribers simply ignore the emails. There are two basic ways to approach email marketing today. First is the traditional way, fishing: massive numbers of identical emails and dozens of campaigns handled the same way-are sent to relatively unknown subscribers...and analyzed by opens, clicks, conversions, and unsubscribes. Second is farming: personalized, relevant email communications to individual subscribers based on a database of demographic and behavioral information. It is possible today to send a different promotional email to every single customer tailored to customer s preferences, behavior and lifestyle. Furthermore, marketing emails can be interactive. This book goes deeply into the entire business of email marketing based on farming of subscribers. It covers triggered messages, interactivity, retention and loyalty building, relevance, lifetime value, segmentation, viral marketing and testing. It shows how you can combine offline and online purchasing history into a single database to create a 360-degree picture of each individual subscriber in order to speak to him or her with personal knowledge. The methods present here are both very old and very new. Email marketing based on farming brings to today s electronic age marketing methods that worked when the world was much smaller, and personal loyalty was important in marketing. Email marketing based on farming makes it possible to build and maintain one-on-one relationships with thousands of customers that create bonds of loyalty that keep customers buying for a lifetime. This book shows how to do it profitably.
Посмотрите также...
Managing a Nonprofit Organization in the Twenty-First Century
Since this classic work was originally published in 1984, there have been major shifts in the nonprofit world -- the growth of more profit-oriented ventures, the overhaul of accounting rules, new partnerships, and an emphasis on ......
The Blackwell Encyclopedic Dictionary of Marketing
The Blackwell Encyclopedic Dictionary of Marketing provides clear, concise, up to the minute, and highly informative definitions and explanations of the key concepts covering the whole of the fast-changing field of contemporary marketing. ......
e-Business: Organizational and Technical Foundations
e-business inextricably aligns technological advances with business models, business repurposing efforts and organizational structures in order to support end-to-end business processes that span the boundaries of the extended enterprise value ......
The Decision-Making Style Inventory
William C.Coscarelli teaches fulltime at Southern Illinois University Carbondale in the department of Curriculum & Instruction. He is the former co-director of the Hewlett-Packard World Wide Test Development Center. He was elected as president ......
The Operations Manual for LLCs
Keep Your LLC in Compliance After you`ve formed your LLC, this book is a must-have resource. Mindful of the complications and numerous requirements that surround LLCs, experienced attorney Michael Spadaccini walks you through the details of what ......
Моя жизнь, мои достижения
В 1911 году Генри Форд изменил мир. Он вошел в историю как изобретатель конвейера и один из самых честных миллионеров. Он ошибался, терял состояние и вновь богател, судился за патенты, выигрывал и проигрывал тяжбы, он вытащил Америку из Великой ......
Russia After the Global Economic Crisis
The second book from The Russia Balance Sheet Project, a collaboration of two of the world`s preeminent research institutions - the Peterson Institute for International Economics and the Center for Strategic and International Studies - examines ......
French for Marketing
Written entirely in French, this book provides a structured two-year course in French and marketing....
Аналитика как конкурентное преимущество. Новая наука побеждать
В мире, где традиционные источники конкурентного преимущества уже во многом исчерпаны, трудно помочь своей компании выделиться из толпы конкурентов. Используйте аналитику, чтобы принимаемые вами решения были правильнее, а бизнес-процессы шли ......
Brand.2.B / Brand.2.C,или О том, как работают бренды в социокультурном пространстве
Коллективная монография уникальна. В ней впервые в российской практике предпринимается попытка систематизировать и комплексно исследовать технологии брендинга в социокультурном пространстве. В монографии аккумулирован интересный зарубежный ......
Facebook. Как найти 100 000 друзей для вашего бизнеса бесплатно
Очень мало людей понимают, как правильно использовать для бизнеса социальные сети. Между тем это мощный и практически бесплатный инструмент, позволяющий собрать вокруг компании сотни тысяч друзей и получать в месяц до миллиона контактов с ......
Сам себе MBA. Самообразование на 100 %
О чем эта книга Это книга о вере в себя. Неожиданно? И тем не менее главная идея автора заключается в ценности вашей личности, а не "корочки" в вашем кейсе. Можно закончить какую угодно бизнес-школу - и остаться на нижней ступеньке социальной ......
Built to Sell: Creating a Business That Can Thrive Without You
Run your company. Don’t let it run you. Most business owners started their company because they wanted more freedom-to work on their own schedules, make the kind of money they deserve, and eventually retire on the fruits of their labor. ......
Хегарти о рекламе. Превращая интеллект в магию
Если в будущем творчество никуда не исчезнет, то эта книга указывает верное направление. Ее автор - легендарный рекламист, она полна идей, отражающих более сорока лет опыта и принадлежащих человеку, создавшему знаменитые рекламные кампании для ......
Контент, маркетинг и рок-н-ролл. Книга-муза для покорения клиентов в интернете
О чем эта книга Сегодня мы не представляем свою жизнь без интернета. Однако на одни сайты мы заглядываем мимоходом, а другие нас не отпускают - мы добавляем страницу в "Закладки" и возвращаемся туда снова и снова. В чем же причина? В ......
Продающие рассылки. Повышаем продажи, используя email-маркетинг
О чем эта книга Эксперт по маркетингу Ян Броди в своей книге раскрывает методы, которые позволяют профессионалам-маркетерам и предпринимателям общаться с потенциальными клиентами, строить доверительные отношения и увеличивать продажи с помощью ......