Tim Jackson, David Shaw
Mastering Fashion Marketing
Издательство: Palgrave Macmillan, 2009 г.
140391902X
Книгопечатная продукция
Объем: 240 стр.
This is the first book that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading fashion organizations, providing unique insights into the reality of fashion marketing. Appropriate for undergraduate and postgraduate fashion, retailing and business degrees, it is also a valuable read for practitioners seeking knowledge and understanding of fashion marketing.
Посмотрите также...
The End of Fashion: How Marketing Changed the Clothing Business Forever
The time when "fashion" was defined by French designers whose clothes could be afforded only by elite has ended. Now designers take their cues from mainstream consumers and creativity is channeled more into mass-marketing clothes than into ......
The Ins and Outs of the Fashion Industry?From a Fashion Insider
Book DescriptionIf you?re interested in breaking into the exciting world of fashion, The Ins and Outs of the Fashion Industry?From a Fashion Insider will show you how. With over ten years of experience in the fashion industry, author Yolanda ......
Fashion Buying
This book explains the responsibilities of the fashion buyer. It is based partly on my own experience and on interviews undertaken during 2006 with buyers working for six different fashion companies, from assistant to managerial level, thereby ......
Теория и практика создания моды
Создание одежды вовсе не означает, что она автоматически становится модной, а модельер, ее создавший, принимается обществом. Мода создается не отдельным индивидуумом, а командой специалистов, занятых в модном производстве, а потому мода это ......
The Fashion Designer Survival Guide, Revised and Expanded Edition: Start and Run Your Own Fashion Business
Mary Gehlhar, author, industry authority, and consultant to hundreds of designers, including Zac Posen, Twinkle by Wenlan, Rebecca Taylor, and Cloak, gives readers behind-the-scenes insights and essential business information on creating and ......
Индустрия моды
"Индустрия моды" - это всестороннее исследование различных аспектов бизнеса в индустрии моды. В книге использованы исследования и примеры из практики бизнеса, интервью со специалистами, портреты компаний - известных брендов, рекомендации ......
Marketing Secrets
The marketing secrets that experts and top professionals use. Get results fast with this quick, easy guide to the fundamentals of Marketing Includes how to: Position your product for a target market; Build a brilliant marketing plan; Create ......
Закупки в сфере моды. Руководство для байеров и директоров магазинов
Книга Хелен Говорек посвящена обзору профессиональных навыков и умений, которыми должен обладать специалист по закупкам, работающий в торговых сетях и модных магазинах. Автор исследует те аспекты маркетинга, которыми оперируют профессионалы мира ......
Психология успешных продаж
О чем эта книга В этой книге изложена цельная система прямых продаж, сведенная в несколько десятков простых правил. Книга рассказывает о том, как привлекать покупателей, завоевывать их доверие и в конечном счете продавать легче, приятнее и ......
Продающий контент. Как связать контент-маркетинг, SEO и социальные сети в единую систему
О чем эта книга Вспомните свою последнюю покупку в интернете. Вы нашли нужный товар при помощи поисковой системы? Или, может быть, воспользовались рекомендацией друга в социальной сети? Каждую минуту отправляется более 690 тысяч запросов через ......