Dos Logos
3899550552
Книгопечатная продукция
Объем: 443 стр.
Almost three years after putting our worldwide bestseller Los Logos together, dgv announces its much-anticipated follow-up. Dos Logos presents extensive examples of contemporary logo design in even greater depth and charts new developments in the field.
Done in the same format as the first volume, Dos Logos explores the exceptional visual language and stylistic approaches to logo creation by designers from around the globe. It is thoroughly indexed, catalogued by subject and systematically structured according to various search criteria.
In order to offer even more value to conscientious designers in terms of practicality, it also classifies the included work according to the industry or purpose for which it was designed (music, fashion, corporate, etc.). In addition, the book contains more unusual applications and a broader range of logos including those used on building facades, on clothing and as illuminated advertising.
Its scope and usefulness make Dos Logos the ultimate update on the current state of logo design.
Посмотрите также...
1000 способов шрифтового дизайна
Способность дизайнера грамотно работать со шрифтами - это высший пилотаж. Возможность искусно обращаться со шрифтом говорит о глубоком понимании всех сложностей типографики, а также об остром глазе, способном заметить едва различимые детали. В ......
Promo-Art: Innovation in Invitations, Greetings, and Business Cards
Promo-Art features the best in international card design, from business cards designed according to strict briefs, to invitations produced with total creative freedom. Detailed captions discuss how the considered use of artwork, typography, ......
Управление фирмой, оказывающей профессиональные услуги
Как правильно управлять консалтинговыми, аудиторскими, юридическими, рекрутинговыми фирмами? Как строить взаимодействие с клиентами и партнерами? Как организовать маркетинг? Все эти вопросы рассматриваются в данной аудиокниге ведущим мировым ......
Управление цветом в упаковке
Цвет - самый главный инструмент графического дизайнера, создающего привлекательный дизайн. "Управление цветом в упаковке" максимально полно разъяснит дизайнеру, как можно управлять цветом при разработке дизайна упаковки. В книге проработан ......
Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Цитата "Трудно ли научиться маркетингу? Хорошая новость: его можно изучить за один день. Плохая новость: его можно изучать всю жизнь". Филип Котлер О чем книга О маркетинге, а именно о 80 ключевых понятиях, или концепциях, эффективного ......
Dos Logos
Gestalten`s best-selling Logos series has documented and indicated design styles and trends in contemporary logo design worldwide. Dos Logos is a comprehensive visual encyclopedia that presents over 2,300 new examples and stylistic approaches by ......
4000 мотивов. Буквы, буквицы, иероглифы
Книга содержит более 4000 образцов букв. В книге представлены как алфавиты целиком, так и тщательно выполненные отдельные буквицы. От латинской азбуки до современных шрифтовых коллекций для художников-графиков. Включены наглядные таблицы, ......
Ководство
В "Ководстве" нет готовых рецептов дизайнерского успеха. Здесь можно найти пищу для ума. А как ее употреблять - за столом с хорошим вином или глотая кусками с картонной тарелочки - дело читателя....
Лучший дизайн визитных карточек 8
Коллекция самых ярких работ лучших дизайнеров мира. Издание не содержит текста. На его страницах огромное количество визиток, что позволяет хорошо рассмотреть шрифт, фон, особые элементы и использованные материалы. Не имеющая себе равных, книга ......
Креативная мастерская. 80 творческих задач дизайнера
Вы бывали в ситуации, когда нужно закончить работу над проектом, а времени уже не осталось? Вы испытывали раздражение от того, что цейтнот не позволяет вашим творческим способностям раскрыться в полной мере? Тогда эта книга для вас. Здесь вы ......
Operative Design: A Catalog of Spatial Verbs
The core idea for this project is to use operative verbs as tools for designing space. These operative verbs abstract the idea of spatial formation to its most basic terms, allowing for an objective approach to create the foundation for ......
Разработка логотипа. Большая книга дизайнерских идей, подходов и концепций
Эта оригинальная и красочная книга послужит источником вдохновения и поиска привлекательных идей для любого дизайнера, сталкивающегося с задачей разработки логотипа и фирменного стиля. Известный дизайнер Джим Краузе предлагает подробное и ......
D and AD 2012
The prestigious annual for creative professionalsHere comes the 2012 edition of the highly-coveted annual from D&AD featuring the year’s best creative work. The D&AD awards panel judges over 20,000 works from design studios, advertising ......
The Best of Cover Design: Books, Magazines, Catalogs, and More
Each of us is exposed to several thousand messages a day. To be successful, covers not only have to stand out amongst all the clutter, but they also need to make an instant connection with viewers. Designing covers isn`t an easy task. It`s a ......
The Art of Folding: Creative Forms in Design and Architecture
In today’s design, the role played by folding techniques has gained in visibility and polyvalence, as this book perfectly illustrates, showing designs by creators all around the world, using diverse materials (paper, plastic, textiles) applied ......
Writing and Research for Graphic Designers: A Designer`s Manual to Strategic Communication and Presentation
For designers, writing and research skills are more necessary than ever before, from the basic business compositions to critical writing. In this competitive climate, designers are routinely called upon to make words about the images and designs ......
Packaging Design
Product packaging is much more than just a kind of container made of glass, wood oder plastic protecting its contents: it is also the face of the product. Like the fa?ade of a building, the package gives an impression of what lies behind it....
Рисуй каждый день. Один год с художником-иллюстратором
О чем эта книга 365 дней настоящего иллюстратора. Дипломированный дизайнер и иллюстратор Натали Ратковски задумала потрясающий творческий эксперимент "365". Она дала себе слово творить каждый день. Смысл таких проектов заключается в том, чтобы ......