Matthew Shank
Sports Marketing: A Strategic Perspective
978-0-13-228535-3
Книгопечатная продукция
Объем: 453 стр.
-
Посмотрите также...
Managing Sports Organizations: Responsibility for Performance
Managing Sports Organizations integrates sport industry dynamics with important management principles and concepts. Every chapter examines management principles, concepts and issues from the perspective of how to improve the performance of sport ......
Sport Marketing
"Sport Marketing, Third Edition", the latest version of the leading sport marketing text, directs students to a better understanding of the theoretical backbone that makes sport marketing such a unique and vibrant subject to study. The text has ......
Маркетинг спорта
Спорт - это сложный, многообразный и увлекательный феномен, в него вовлечены миллионы людей и организаций - спортсмены, предприниматели, журналисты, рекламисты, государственные организации, некоммерческие компании, спортивные клубы... и наконец ......
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Цитаты "Великолепно! "Меньше, но лучше" - замечательная книга, которая вдохновляет новую волну предпринимательства. Прочтите и готовьтесь к впечатляющим переменам в жизни." Стивен Кови-мл., автор книги "Скорость доверия: То, что меняет все" ......
Principles and Practice of Sport Management
Teaching sport management has never been more exciting and challenging. "Principles and Practice of Sport Management" provides a comprehensive, current overview of the sport industry and the sport management field. Students are introduced to ......