Alina Wheeler
Designing Brand Identity
Издательство: John Wiley and Sons, Ltd, 2012 г.
978-1-118-09920-9
Книгопечатная продукция
Объем: 336 стр.
From research and analysis through brand strategy, design development through application design, and identity standards through launch and governance, DESIGNING BRAND IDENTITY, Fourth Edition offers brand managers, marketers, and designers a proven, universal five-phase process for creating and implementing effective brand identity. Enriched by new case studies showcasing successful world-class brands, this Fourth Edition brings readers up to date with a detailed look at the latest trends in branding, including social networks, mobile devices, global markets, apps, video, and virtual brands.
• Features more than 30 all-new case studies showing best practices and world-class.
• Updated to include more than 35 percent new material.
• Offers a proven, universal five-phase process and methodology for creating and implementing effective brand identity.
Посмотрите также...
Эффективный коучинг. Уроки тренера коучей
В бизнесе коуч - это человек, который, как и в спорте, должен помочь нам мобилизовать наши ресурсы для достижения поставленной цели. Заставить каждого сотрудника поверить в свои силы, выйти на пик своих возможностей и таким образом вывести ......
Advertising Now. Online (+ DVD-ROM)
Ads in cyberspace: the best campaigns on the web today. This second installment in Taschen`s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in ......
Библия Билла Бернбаха. История рекламы, которая изменила рекламный бизнес
Билл Бернбах - один из "столпов" рекламы XX века, интеллектуал, сторонник "мягкого промоушена". Дэвид Огилви называл его одним из шести гигантов, которые изобрели современную рекламу. При его участии были созданы такие шедевры рекламы, как ......
Внутренняя сила лидера. Коучинг как метод управления персоналом
Цитата У начальника всего две задачи: добиться выполнения работы и способствовать развитию подчиненных. О чем книга Успешность лидера во многом зависит от того, какого уровня он сам сумел достичь в личностном развитии, способен ли отказаться от ......
Advertising for People Who Don`t Like Advertising
This is a book by a company that dislikes advertising as much as anyone. Nevertheless, it makes adverts. It has worked with global brands to produce fashion collections and promoted a town with a mass wedding. It creates advertising with more ......
Package Design Workbook
This comprehensive guide provides designers with a thoughtful packaging primer that covers the challenges of designing packaging for a competitive market in a very hardworking and relevant way. PACKAGE DESIGN WORKBOOK addresses all aspects of ......