Fred R. David
Strategic Management: A Competitive Advantage Approach, Concepts Plus NEW MyManagementLab with Pearson eText - Access Card Package
Издательство: Prentice Hall, 2012 г.
0133058654
Книгопечатная продукция
Объем: 400 стр.
In today’s economy, gaining and sustaining a competitive advantage is harder than ever. Strategic Management captures the complexity of the current business environment and delivers the latest skills and concepts with unrivaled clarity, helping students develop their own cutting-edge strategy through skill-developing exercises. The fourteenth edition explores the current global recession and shows how it has affected the business environment, providing up-to-date coverage in every chapter.
14-е издание.
Посмотрите также...
Management Information Systems & Multimedia Student CD Package
For sophmore, junior, senior, and MBA-level MIS and Information Systems courses. These authoritative authors continue to define the MIS course by integrating coverage of essential new technologies, their applications, and their impact on ......
Постмодерн коммерции (трансформация коммерции в современном обществе)
В книге рассмотрены складывающиеся пути трансформации коммерции в информационном (постиндустриальном) обществе. Показана роль знания как главного ресурса этого общества, информационная сущность структурных и функциональных изменений коммерции и ......