Lead Data Scientist
We are looking for a leader who can lead our Data Science team and organize the work of 7 talented people. We have automated most part of the Data Science specialist's work, but the variety of client cases shows how much more needs to be thought out and automated. We consider that only a team led by a person with extensive practical experience in using machine learning in business or science can do this task. A person who keeps abreast of all the latest advances in machine learning. A person who is passionate about data science and shares our desire to make it accessible.
Neuton is a disruptive SaaS solution that makes Machine Learning available to all demographics of users. We’ve designed our platform to be easy to use, and for users to quickly launch data analysis and ML projects with just a few clicks. Neuton is based on a Neural Network Framework invented and patented by our team of scientists that is far more effective than any other frameworks on the market.
https://neuton.ai/main
Tasks
• Leading of Data Science team (7 members)
• Backlog creating for AUTO ML platform development: processing, Engineering, text analytics, work with images and so on.
• Organization of the team for the search of optimal decision for functional automatization
Expectations
Hard skills:
• 5 years in an applied data science role
• Fluency with scripting (Python or R)
• Hands-on experience with pandas, numpy, sklearn, matplotlib, seaborn, xgboost or R corresponding packages
• Ability to independently perform complete machine learning projects including data cleaning/processing, EDA, hypothesis generation/testing, feature engineering, algorithm selection/tuning/validation, and generation of experiment reports
• Knowledge of metrics definitions and differences, and metrics optimization techniques
• Understanding of Logistic/Linear regression, Decision Trees/Random Forest/Boosted Trees/ neural networks frameworks
• Ability to explain strong and weak points of the above algorithms’ applications
• Strong knowledge of Statistics
Soft skills:
• Advanced management skills
• Exceptional verbal communication, writing and interpersonal skills
• Strong project management skills
Good to have:
• Familiarity with BigData, Hadoop, CUDA
• Fluent in English
We offer:
• Competitive compensation & benefits package
• Work with the newest algorithms, NN frameworks
• Development of AutoML platform
• Participation in the TOP DS community events
We guarantee:
• Working hours from 10.00 to 19.00 or from 11.00 to 20.00 (Moscow time)
• Competitive salary
• Corporate training and certification in technical and business areas
• Corporate entertainment programs
• Work after the weakening of the pandemic in the office Moscow (m. Kozhukhovskaya), Saratov, Ufa, Penza, Nizhny Novgorod, Minsk. We also consider remote collaboration (preferably Moscow time)
Уровень доступа: Вы не можете начинать темы, Вы не можете отвечать на сообщения, Вы не можете редактировать свои сообщения, Вы не можете удалять свои сообщения, Вы не можете голосовать в опросах
Владимир Нерюев, заместитель генерального директора коммуникационного агентства Аура поделился мнением, какие изменения произошли или произойдут в профессии PR-специалиста.
Генеральный директор агентства мобильного маркетинга Mobisharks (входит в ГК Kokoc Group) — об эффективном мобильном маркетинге и примерах успешных стратегий.
За последние пару лет реклама банков изменилась. Появились новые сюжеты и герои. Реклама по-прежнему — не только инструмент продвижения услуг, но и способ формирования доверия к финансовым организациям. Главный тренд, который отмечают эксперты,— переход от сухого перечисления выгод к эмоционально окрашенным коммуникациям.
Антитрендами наружной рекламы в текущем году стали прямолинейность и чрезмерная перегруженность сообщений. Наружная реклама продолжает показывать рост: число рекламных конструкций за последний год увеличилось более чем на 2 тысячи.
В компании Sellty спрогнозировали развитие рынка электронной коммерции в сегменте СМБ на ближайший год. По оценке основателя Sellty Марии Бар-Бирюковой, число собственных интернет-магазинов среднего, малого и микробизнеса продолжит расти и увеличится минимум на 40% до конца 2025 года. Компании будут и дальше развиваться на маркетплейсах, но станут чаще комбинировать несколько каналов продаж.
Чего не хватает радио, чтобы увеличить свою долю на рекламном рынке? Аудиопиратство: угроза или возможности для отрасли? Каковы первые результаты общероссийской кампании по продвижению индустриального радиоплеера? Эти и другие вопросы были рассмотрены на конференции «Радио в глобальной медиаконкуренции», спикерами и участниками которой стали эксперты ГПМ Радио.
Деловая программа 28-й международной специализированной выставки технологий и услуг для производителей и заказчиков рекламы «Реклама-2021» открылась десятым юбилейным форумом «Матрица рекламы». Его организовали КВК «Империя» и «Экспоцентр».
28 марта в Центральном доме художника состоялась 25-ая выставка маркетинговых коммуникаций «Дизайн и реклама NEXT». Одним из самых ярких её событий стал День социальной рекламы, который организовала Ассоциация директоров по коммуникациям и корпоративным медиа России (АКМР) совместно с АНО «Лаборатория социальной рекламы» и оргкомитетом LIME.
На VII Международном форуме «Матрица рекламы», прошедшем в ЦВК «Экспоцентр» в рамках международной выставки «Реклама-2018», большой интерес у профессиональной аудитории вызвала VI Конференция «Интернет-реклама».