Kent Wertime, Ian Fenwick
DigiMarketing: The Essential Guide to New Media & Digital Marketing
Издательство: John Wiley and Sons, Ltd, 2008 г.
978-0-470-82231-9
Книгопечатная продукция
Объем: 420 стр.
"We are all DigiMarketers now - or we should be. The authors have for the first time provided a lucid, hype-free, business-based and practical guide to the new age of marketing: it is a kind of digital Baedeker, which should be on every businessman`s book-shelf".
Miles Young, Chairman, Ogilvy & Mather Asia Pacific
"The digital frontier is now the center of our universe. As Kent Wertime and Ian Fenwick show, marketers must seize this digital opportunity to accelerate their market growth".John A.Quelch, Senior Associate Dean and Lincoln Filene Professor of Business Administration, Harvard Business School
"Too many advertisers are stuck in the primordial soup when it comes to their digital marketing strategy. However, they need to evolve fast if they are to survive in a multi-channel landscape. This timely book acts like an Origin of the Species, steering hesitant brand owners through the complexities of the digital ecosystem. An impressive blend of academic theory, professional insight and practical advice".Paul Kemp-Robertson, Co-founder & Editorial Director
"DigiMarketing: The Essential Guide to New Marketing & Digital Media is a clear call for companies to evolve their marketing practice. This book is essential reading for anyone seeking a roadmap to the future of business".Dipak C.Jain, Dean, Kellogg School of Management
"The rise of conversational media new forms of distribution - from blogs to mobile platforms - challenge traditional approaches to marketing, and require every business to have a transition plan. Kent Wertime and Ian Fenwick have written a book that is required reading for any marketers interested in successfully making that transition".John Battelle, CEO and Founder, Federated Media Publishing and Author, The Search
"Kent Wertime and Ian Fenwick have written the definitive guide to marketing in the digital age. But Digimarketing does more than educate marketing professionals. It describes the new media landscape brilliantly, making it an essential read for anyone who hopes to understand the most important technological revolution of the past fifty years. I wore out three yellow highlighters before realizing that every sentence and every paragraph is worth committing to memory".Norman Pearlstine, Former Editor-in-Chief, Time Inc. and Managing Editor, The Wall Street Journal, Senior Advisor, Telecommunications & Media, The Carlyle Group
Посмотрите также...
Company to Company: A Task-Based Approach to Business Emails, Letters and Faxes: Teacher`s Book
Company to Company is for anyone studying or working in business, commerce or administration who needs to correspond in English. It is particularly suitable for learners at the lower-intermediate and intermediate levels, but more advanced ......
Цифровой маркетинг. Как увеличить продажи с помощью социальных сетей, блогов, вики-ресурсов, мобильных телефонов и других современных технологий
"Цифровой маркетинг" - это книга-учебник о маркетинговых инструментах эпохи Web2.0. Цифровые каналы коммуникации позволяют охватить в десятки и сотни раз большую аудиторию, чем традиционные медиа-ресурсы, и умение эффективно работать с ними ......
Facebook. Как найти 100 000 друзей для вашего бизнеса бесплатно
О чем эта книга Очень мало людей в России, да и в мире вообще, понимают, как правильно использовать социальные сети для бизнеса (Vkontakte, Facebook и др.). Руководителей пугают странными бюджетами на рекламу и непонятным эффектом. Между тем это ......
Лайкни меня! Экономика благодарности
Цитата Если в прошлом маркетинг наслаждался сначала эрой радио, потом - телевидения, а затем - кино, то сегодня очередным хитом становятся социально-медийные платформы. Гари Вайнерчук О чем книга Сколько человек раньше могли узнать о плохом ......
Интернет-маркетинг
В первой части представлен практический инструментарий интернет-маркетинга в соответствии с фазами развития интернет-проекта: раскрутка и оптимизация сайта, интернет-реклама, в том числе баннерная, почтовая, вирусная. Рассмотрены методы создания ......
Контент-маркетинг. Новые методы привлечения клиентов в эпоху Интернета
О чем эта книга Люди устали от агрессивной рекламы. Они просто игнорируют ее. Как же вам достучаться до покупателей? Как сделать так, чтобы они вас услышали и запомнили? Ответ прост: перестаньте продавать! Наоборот, сделайте им подарок - ......
Dictionary of Marketing
This fully revised edition offers comprehensive coverage of all aspects of marketing, including market research, advertising, publicity and both print and social media. - Over 6,000 terms explained in clear, simple English. - Phonetic ......
Pioneers of Digital: Success Stories from Leaders in Advertising, Marketing, Search and Social Media
Pioneers of Digital showcases the stories behind key people who have fundamentally influenced the way advertising, marketing, search and social media have evolved during the internet era.Springer and Carson have tracked down and documented ......
Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд
Цитата "Покажите мне компанию, которая никогда не совершала ошибок в обслуживании, и я покажу вам компанию, которая закрывает глаза на реальность." Джон Шоул О чем книга "Компенсировать - значит вернуть улыбку на лицо клиента после того, ......
Книга 2.0. Прошлое, настоящее и будущее электронных книг глазами создателя Kindle
О чем эта книга Это рассказ об электронных книгах. Это рассказ о Google, о Джеффе Безосе и призраке Гутенберга. Это правдивый рассказ о революции электронных книг, о том, что такое электронные книги, что они значат для нашего будущего и для ......