Ralph F. Wilson
Planning Your Internet Marketing Strategy: A Doctor Ebiz Guide
Издательство: John Wiley and Sons, Ltd, 2002 г.
0-47144-109-0
Книгопечатная продукция
Объем: 278 стр.
Nothing drives an e-business like a killer marketing plan. In this eye-opening guide, Ralph "Doctor Ebiz®" Wilson shows you, step by step, how to construct an e-business marketing plan that will focus your efforts, energize your staff, and generate the sales you crave-fast!
Doctor Ebiz shows you how to identify e-business opportunities, brand your Web site, and define your e-business niche. You`ll also discover how to develop a unique sales proposition, analyze your industry and your competition, and attract the best customers to your site.
This powerful resource provides the know-how you need to:
Set goals for your e-business; Differentiate your company`s products and services; Position your company in the consumer`s mind; Master product strategy, placement, promotion, and pricing; Budget and implement your plan.
Complete with hands-on exercises that let you perfect each step before applying it, Planning Your Internet Marketing Strategy is the road map you need to follow your route to e-business success!
Посмотрите также...
Ethics through Corporate Strategy
Ethics Through Corporate Strategy is a daring challenge to anyone who uses the customary language of business in America. It is daring because Daniel Gilbert argues that we should discard two popular ways of linking business and ethics. It is ......
New Economy Excellence Series, New Economy Energy: Unleashing Knowledge for Competitive Advantage
The aim of the series is a simple one - to help managers create and sustain competitive advantage in the Internet economy. The series pioneers a new generation of business books that take a step back from the evangelical hype surrounding the Web ......
Successful Affiliate Marketing for Merchants
If you Are an online business, instead of paying for an ad, like a banner, you pay for the result the sale. This is called affiliate marketing. Pay for Performance will show anyone conducting business online, how to plan, implement, and manage a ......
Work the Web, E-marketing
The opportunities are endless but you need to know what you want to achieve and how to go about achieving it. In this comprehensive book Simon Collin provides all the latest information you need to understand and use the range of new tools ......
Webworks: E-Commerce
With nearly one out of every three internet users making on-line purchases, e-commerce site designers must tread a fine line between utility and aesthetic. Pull-down menus, back-end databases, secure servers, limited bandwidth, and brand ......
Managing Business Interfaces. Marketing and Engineering Issues in the Supply Chain and Internet Domains
Book Description Integration is an important and practical matter in today`s globalized commerce. This has led companies and organizations to place increasing emphasis on creating a seamless workflow environment from one business function to ......
Blog Marketing
With an exclusive look inside Google, Disney, Yahoo, IBM, and others, this book shows how your company can use blogs to raise its visibility and transform internal communications All companies, large and small, know that reaching customers ......
Поиск.Как компания Google и ее конкуренты переписали законы бизнеса и изменили нашу культуру
Компания Google стала иконой современного бизнеса, "воротами знаний" XXI века, гигантской "базой данных о человеческих намерениях", которую используют миллионы людей, чтобы удовлетворить свои потребности, желания и страсти, и в которой каждый ......
Электронный бизнес. Реклама в Интернете
Интернет представлен как канал маркетинга и рекламы, рассмотрены существенные схемы ведения сетевого бизнеса, виды предпринимательской деятельности и услуг в сфере электронной коммерции, системы электронных платежей и расчетов и предъявляемые к ......
Стратегическое планирование рекламных кампаний
Перед Вами универсальное пособие, охватывающее все сферы интегрированных маркетинговых коммуникаций. В книге описаны как сугубо научные эмпирические исследования по данной теме, так и социальные и культурные аспекты рекламной деятельности. ......
Business Benchmark: Student's Book (+ CD-ROM)
Business Benchmark is a brand new Business English course at three levels. It helps students get ahead fast with their Business English vocabulary and skills, and gives them grammar practice in business contexts. This edition also helps students ......
Business Benchmark Upper-Intermediate Student's Book (+ CD-ROM)
Business Benchmark helps students get ahead with their Business English vocabulary and skills and gives them grammar practice in business contexts. This course book provides upper intermediate level students with essential business language and ......
Business Start-Up 1: Workbook (+ CD-ROM)
"Business Start-up" is a two-level course for beginners and false beginners who need English for their work. It takes low-level students up to the point where they can start preparing for the BEC Preliminary Examination (early B1 level) and ......
Business Start-Up 2: Workbook (+ CD)
Business Start-up is a two-level Business English course which takes beginners and false beginners from basic English up to the point where they can start preparing for the ВЕС Preliminary examination. Business Start-up 2 covers competencies ......
Trading ETFs: Gaining an Edge with Technical Analysis
An exchange-traded fund (ETF) is a basket of stocks that trades on an exchange with the same simplicity and liquidity of an individual stock. In this book, money manager Deron Wagner introduces the major types and families of ETFs and then ......
The Official Get Rich Guide to Information Marketing on the Internet
You won`t learn the key to a four-minute workweek or how to get money to pour out of your computer`s printer. And, you won`t find over-promises, untested ideas, idle boasting, weird and impossible examples, or hype. This book is the real ......
The Economy Today
Explicit Policy Orientation. Schiller tightens the link between theory and policy by repeatedly referring to the policy sequence of goal-setting, strategy development, and tactical choices - all rooted in economic theory, increasing ......
Реклама
В книге подробно рассмотрены все основные виды рекламы и правила их создания, принципы разработки стратегии рекламной кампании и расчета рекламного бюджета. Даны конкретные рекомендации, как выделить рекламу из "рекламной шумихи" и привлечь к ......
Раскрутка веб-сайта. Практическое руководство
Эта книга - совершенно уникальное явление в литературе по продвижению веб-сайтов. Нигде больше вы не найдете столь полного и в тоже время простого и понятного изложения как теоретических концепций, так и сугубо практических методов и ......
No-Cost Website Traffic: An Internet Marketing Guide For The Flat-Broke Online Marketer With Internet Marketing Tips For Getting Free Website Traffic ... Ranking And Skyrocket Sales And Profits
Many successful online marketers started out flat broke. Really, they literally did not have a lot of money to build a business when they began. But, that didn`t stop them from building their dream. So, if you`re broke and want to start your own ......
More Traffic to Sell to: A Mini-Guide on Online Marketing Strategies to Help You Promote Your Website and Increase Traffic so You Can Get More Leads, More Sales and More Profits
Online marketing is a numbers game. You need more traffic to get more leads that will give you more sales that will help you earn more profits. Any online business requires a good amount of traffic to identify potential leads and increase the ......
Business Secrets to Beat Your Business Competitors! Find Out How Business Intelligence and Online Marketing Tools Can Get You More Traffic And More ... Any Money on Online Advertising Costs
Competitive intelligence or business intelligence or (the less ruthless sounding term) marketing research is a necessary part of any successful business. It`s not about being nosy or deceptive, although it calls for a little amount of spying. It ......
Формула эффекта. Как получить реальный результат в социальных медиа
О чем эта книга Сегодня у многих есть большая аудитория в интернете (на сайте, в блоге, Twitter или где-то еще), но зачастую само наличие аудитории не гарантирует какого-то реального эффекта. К сожалению, большинство коммуникаций - это просто ......
Монетизация сайта. Секреты больших денег в Интернете
Перед вами пошаговая инструкция для собственников бизнеса, которые хотят увеличить свои продажи в Интернете, а также для специалистов, занимающихся управлением проектов по созданию веб-сайта компании. Книга позволит читателям, не имея ......
Print and Production Finishes for Promotional Items
Practical explanations of the key production methods. Print and Production Finishes for Promotional Items, the third title in this series, explores the creation of promotional items from a production and manufacturing point of view. With ......
Бизнес-сайт. Как найти клиентов и увеличить продажи
Не важно, какой бизнес вы ведете в Сети: продаете кабель, велосипеды, валенки, бухгалтерские услуги, пиломатериалы, автомобили, оборудование, еду, праздники и т. п., - эта книга поможет вам привлечь новых клиентов через Интернет. Она о том, как ......
Старт Up: 25 идей успешного бизнеса
КАК ПРЕВРАТИТЬ ХОРОШУЮ ИДЕЮ В УСПЕШНУЮ ИНТЕРНЕТ-КОМПАНИЮ? СМИ пестрят заголовками о новых успешных интернет-компаниях, которые приносят своим молодым владельцам миллиардную прибыль. Что стоит за успехом этого бизнеса в Интернете? Какие шаги ......
Основы интернет-маркетинга. Все, что нужно знать, чтобы открыть свой магазин в интернете
О чем эта книга Обо всем, что нужно знать новичку, чтобы успешно запустить свой магазин в интернете: общая стратегия маркетинга, выбор продукта, создание контента, дизайн, привлечение трафика, конверсия, автоматизация и аналитика, партнерские ......
Книги для успешного бизнеса (комплект из 5 книг)
Более подробную информацию о книгах, вошедших в комплект, вы сможете узнать, пройдя по ссылкам: "Школа лидерства. Техники эффективного руководства" , "Блестящее начало. Как заложить основы и начать управление блестящим бизнесом" , "Великолепный ......
Product Placement. Технологии скрытой рекламы
Первая книга по технологии product placement от российского автора. Ориентирована на современную практику, содержит многочисленные отечественные и зарубежные примеры. Вы будете удивлены широтой этого издания, которое рассказывает об эволюции PP, ......
Продвижение порталов и интернет-магазинов
Эта книга о том, как продвигать большие сложные проекты. Здесь рассмотрено SEO в самом широком понимании, включая не только информационный поиск, но также PR, маркетинг и работу с контентом вообще. Подробно описываются технологии и подходы, ......
80 способов повысить конверсию сайта
Конверсия – это отношение числа пользователей, совершивших определенные действия на сайте, к общему числу посетителей сайта. Каков уровень конверсии вашего сайта сейчас? 5 %? 10 %? Не знаете? Уровень конверсии в 10 % означает, что девять из ......
Как создать успешную рекламу
Перед вами - прекрасное пособие по проведению рекламной кампании, которое, не перегружая сложными теоретическими выкладками, подробно рассказывает об эффективной организации рекламных мероприятий, правилах разработки программы практических ......