Национальная баскетбольная ассоциация (НБА) запустила новый рекламный ролик кампании "Lessons in Storytelling".
NBA представила новый рекламный ролик в поддержку полуфинальных игр конференций. В съемках принял участие оскароносный актер и рэп-исполнитель Common. Своим зажигательным монологом о невероятных игровых моментах он создает атмосферу спортивных переживаний, чаяний и надежд для тех, кто активно болеет за свои команды, соревнующиеся друг с другом за выход в плей-офф.
Концепция рекламной кампании "Lessons in Storytelling" разрабатывалась креаторами нью-йоркского агентства Translation. Режиссером ролика выступила обладательница Оскара Кэтрин Бигелоу.
Credits:
Client: The National Basketball Association Campaign Title: Lessons in Storytelling Spot Title: Lessons in Storytelling: The Final Chapter, Part 2 Air Date: May 5, 2015
Agency: Translation Chief Executive Officer: Steve Stoute Chief Creative Officer: John Norman Chief Strategy Officer: John Greene Executive Creative Director: Betsy Decker Creative Director, Copywriter: Ariel Abramovici Creative Director, Art Direction: Bruno Acanfora Head of Brand Strategy: Tim Flood Strategist: Lindsey Neeld Director of Content Production: Miriam Franklin Content Producer: Kristen Cooler Group Account Director: Tim Van Hoof Account Executive: Chris Martin Senior Project Manager: Matt DeSimone
Production Company: RSA Films Director: Kathryn Bigelow Director of Photography: Bradford Young Executive Producer: Marjie Abrahams Line Producer: Linda Masse
Editorial Company: Arcade Edit Editor: Brad Waskewich Assistant Editor: Mark Popham Post Executive Producer: Sila Soyer Post Producer: Fanny Cruz
VFX Company: Arcade Edit VFX Artist: Tristian Wake VFX Executive Producer: Sila Soyer VFX Producer: Fanny Cruz
Audio Post: Heard City Mixer: Phil Loeb Executive Producer: Gloria Pitagorsky Producer: Sasha Awn