Телереклама "Mastering the Mother Tongue", бренд: Altoids, агентство: Leo Burnett Worldwide
Название: Mastering the Mother Tongue
Агентство: Leo Burnett Worldwide
Рекламодатель: Callard & Bowser Suchard
Бренд: Altoids
Страна: США
Рекламная кампания: Altoidia
Сектор бизнеса: Кондитерские изделия, десерт
Год выхода: 2005
Вид рекламы: Телереклама
Creative Director: |
G. Andrew Meyer, Noel Haan |
Art Director: |
Noel Haan |
Copywriter: |
G. Andrew Meyer |
Director: |
Craig Gillespie |
Producer: |
Deb Tietjen, David Zander |
Agency Producer: |
David Moore, Vince Geraghty |
Награды:
- Cannes Lions - International Advertising Festival, 2005 ((Gold Lion Campaign) for Sweet Foods)
- American Advertising Awards - ADDY, 2006 ((Gold) for Campaign)
- American Advertising Awards - ADDY, 2006 ((Gold) for Mixed Media)
- International Food and Beverage Creative Excellence Awards - FAB Awards, 2006 (FAB) for TV / Confectionery & Snacks
Комментарии
Написать комментарий