Louis Bou
This is Visual Merchandising!
Издательство: Monsa, 2008 г.
978-84-96823-49-5, 84-96823-49-0
Книгопечатная продукция
Объем: 256 стр.
The pages of "This is visual merchandising!" are an outline, marvellously full-illustrated with magnificent photographs in colour, most of them of big size, which show all factors that a visual merchandiser or shop window designer must have present: the election of colour, the power of lighting, spatial combination, typology of the window models, the importance of small details and the seasonal and commemorative character of the shop window display.
Посмотрите также...
Hospitality Sales: A Marketing Approach
What`s the key to success in today`s competitive hospitality industry? Sales - the art and science of telling potential customers that you have the product they need, when they need it, and where, at a price that`s right for them. Hospitality ......
Убийцы категорий. Революция в розничной торговле и ее влияние на культуру потребления
В розничной торговле всегда выживали сильнейшие. Небольшие частные магазинчики пали жертвой универмагов, а универмаги в свою очередь уступили место торговым центрам и дискаунтерам. Но ни одна концепция торговли не была столь разрушительна, как ......
Pure Design:Objects Of Desire
Pure design or something more? On the one hand we have clean, sensible designs that focus on form, materials, and color. On the other hand we have pure originality, blurring the line between artwork and industrial design. This title presents the ......
Information Systems for Managers: Text and Cases
The two versions of Piccoli: a second edition of "Information Systems for Managers: Text and Cases" and a first edition of a text only version, titled "Essentials of IS for Managers" offer an engaging, non-academic style and actionable ......
Ритейл-маркетинг. Практики и исследования
Обычно покупателю знакомо лишь менее одного процента от всего многообразия представленных в магазине товаров и торговых марок. Но при помощи простых визуальных приемов можно привлечь внимание потребителя к тем или иным товарам и повлиять на ......
Small Restaurants
Small Restaurants...