L. Peter Edles
Fundraising: Hands-On Tactics for Nonprofit Groups
Издательство: McGraw-Hill Irwin, 2005 г.
0-07-146143-4
Книгопечатная продукция
Объем: 288 стр.
In this era of financial cutbacks and reduced government spending, nonprofit groups must implement effective fundraising strategies to stay in operation. This updated edition of "Fundraising: Hands-On Tactics for Nonprofit Groups" shows how your nonprofit company can cultivate potential donors, utilize feasibility studies, train solicitors, obtain foundation grants, cut costs, and implement high-profile imaginative campaigns that top consultants use to get results.
Посмотрите также...
Fundraising for Nonprofits: How to Build a Community Partnership
A guide that shows nonprofit organizations how to raise funds more effectively by working with their communities....
Основные принципы фандрейзинга. Секреты привлечения денежных средств для неприбыльных организаций
"Основные принципы фандрейзинга. Секреты привлечения денежных средств для неприбыльных организаций" - это доступное руководство, позволяющее в одном источнике найти ответы на вопросы, наиболее часто задаваемые профессиональными фандрейзерами и ......
The Operations Manual for LLCs
Keep Your LLC in Compliance After you`ve formed your LLC, this book is a must-have resource. Mindful of the complications and numerous requirements that surround LLCs, experienced attorney Michael Spadaccini walks you through the details of what ......
Некоммерческие организации
У некоммерческих организаций есть богатый опыт в сфере образования, оказания медицинских услуг, поддержки искусства и предоставления социальной помощи малоимущим. Такого опыта нет ни у бизнеса, ни у правительства. Между тем далеко не всегда ......
Marketing
Professor Richard Sandhusen`s brand - new and important fourth edition of Marketing explains how four digital-age systems have merged into one to change marketing and management practice as much in the past five years as in the previous half ......
Как все начиналось. Apple, PayPal, Yahoo! и еще 20 историй известных стартапов глазами их основателей
Как открыть бизнес, не имея ни денег, ни опыта, опираясь лишь на идею? И где взять эту идею, которая позволит вам перевернуть мир? Основатели Apple, Yahoo!, Adobe и других глобальных компаний знают ответ: ведь эти компании сами когда-то были ......
Handbook of Marketing Scales. Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research
The Handbook of Marketing Scales, represents a clear and user-friendly collection of multi-item, self-report measures developed and frequently used in consumer behavior and marketing research. More than 150 scales are included in the Handbook. ......
Стартап. Настольная книга основателя
Цитаты "Эту книгу должен прочитать каждый, кто хочет наслаждаться успехом, а не смотреть на молниеносную смерть своего стартапа". Александр Остервальдер, автор бестселлера "Построение бизнес-моделей" "Каждый день в каждой стране рождаются ......